دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
آخرين مطالب
لينک دوستان
>
لوگوي همسنگران
طراح قالب

شهروند| مراسم شصت‌و‌هشتمین سالگرد سازمان جوانان هلال‌احمر با عنوان «جوانان هلال‌احمر، ٦٨‌سال حرکت برای کرامت و انسانیت» عصر روز چهارشنبه هفته گذشته در سالن اجتماعات معاونت توانبخشی جمعیت هلال‌احمر برگزار شد. در این مراسم که نمایندگانی از جوانان سراسر کشور حضور داشتند، از اعضا، معاونان و خبرنگاران‌ برگزیده سازمان جوانان هلال‌احمر قدردانی شد.
هدف برنامه، تقدیر و قدردانی
این همایش با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین زاهدی معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه، دکتر وحید قبادی‌دانا مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر در امور جوانان، معاون فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مدیرکل حراست جمعیت هلال‌احمر و... برگزار شد. دکتر مسعود حبیبی، رئیس سازمان جوانان به‌عنوان میزبان مراسم نخستین سخنران همایش بود؛ او با اشاره به تلاش‌ها و خدمات مجموعه سازمان جوانان گفت: «هدف از برگزاری این برنامه، تقدیر از زحمات و خدمات کسانی است که در این مجموعه عملکرد خوبی داشته‌ و منشأ خدمات زیادی بوده‌اند.» او ادامه داد: «سازمان جوانان امروز ساختار منسجم و هماهنگی دارد که همه این تشکیلات و شبکه مرهون خدمات عزیزانی است که خود را وقف خدمت به جوانان کرده‌اند.» رئیس سازمان جوانان با بیان این‌که تلاش خواهد کرد تا برنامه‌ها و فعالیت‌های خوب سازمان جوانان را ادامه دهد، بیان کرد: «گام‌های مثبتی که تاکنون در این مجموعه برداشته شده است، ادامه خواهد یافت و سعی ما بهتر شدن و تقویت این برنامه‌هاست.»
جوانان ،  سرمایه‌های   ‌اجتماعی
نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر نیز در همایش «جوانان هلال‌احمر، ۶۸‌سال حرکت برای کرامت‌ و انسانیت» گفت:  «حفظ، ساماندهی و هدایت اندیشه جوانان به‌عنوان برترین سرمایه‌های اجتماعی، یکی از مهم‌ترین راهبردهای سازمان جوانان به حساب می‌آید.» معزی، با اشاره به تلاش‌هایی که برای ایجاد اتحاد و وحدت در جمعیت هلال‌احمر به‌ویژه سازمان جوانان صورت می‌گیرد، تأکید کرد: «در کنار سازماندهی و شکوفایی استعداد جوانان، باید در نظر داشت حس مسئولیت‌پذیری و نوعدوستی را نیز در این قشر تقویت کرد.» او ادامه داد:  «نوعدوستی، وظیفه‌ای است که تجلی آن در همیاری، همدلی و همراهی با سایر اقشار جامعه، تجلی پیدا می‌کند.» حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی در ادامه با اشاره به این‌که برادری و برابری مسلمانان باعث ایجاد حقوق می‌شود، اظهار داشت:  «آسان‌ترین و متداول‌ترین حق، دیگرپسندی است که یکی از اصول این سازمان جوان‌پرور نیز به حساب می‌آید.» معزی با تأکید بر لزوم تعامل مثبت جوانان گفت:  «این تعامل در قالب کانون‌های مختلف سازمان جوانان اعم از دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، عشایر و... به خوبی شکل گرفته است.» نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر افزود: تعامل سازنده این اقشار در قالب کانون‌های مختلف، سازمانی را تشکیل داده که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی برای پیشبرد اهداف جامعه به حساب می‌آید. معزی در ادامه با اشاره به این‌که مشکل یک انسان، مشکل جامعه است، بیان کرد: باید تلاش کنیم تا در قالب این نهاد مردمی، اندیشه و افکار جوانان را از خودگرایی به جمع‌گرایی تغییر دهیم و از این سرمایه برای رسیدن به اهداف عالی بهره ببریم.» نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در پایان با تأکید بر لزوم توجه به فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد: معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در کنار سازمان جوانان فعالیت‌های فرهنگی جمعیت را با قوت پیش خواهد برد.
قدردانی از کارگاردان
فیلم   محمد  رسول‌الله(ص)
در مراسم سالگرد تأسیس سازمان جوانان هلال‌احمر از کارگردان فیلم محمد رسول‌الله(ص) به جهت ساخت فیلمی درباره زندگی پیامبر رحمت و مهربانی و پیام‌آور صلح و دوستی با اهدای لوح‌تقدیر از سوی دکتر سیدامیرمحسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر تقدیر شد. به گزارش «شهروند» مجید مجیدی که میهمان ویژه همایش بود؛ در مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس سازمان جوانان هلال‌احمر گفت: «کمتر در مجلسی حضور پیدا می‌کنم، اما در مقابل دعوت سازمان جوانان هلال‌احمر که هم اعضای خدمت‌رسان دارد و هم جوان، نتوانستم مقاومت کنم.» کارگردان فیلم
  محمد رسول‌الله(ص) ادامه داد: «در بسیاری از سوانح شاهد تلاش ایثارگران بودیم که در تمامی نقاط کشور حضور دارند و با صبوری و ایثارگری خود به یاری و نجات دردمندان و مردم می‌روند و به احترام این عزیزان در این مراسم حاضر شدم که حداقل کار ممکن بود.» مجیدی خطاب به جوانان هلال‌احمر گفت: «این‌جا من باید از شما تقدیر کنم و بسیار سپاسگزارم بنده را شایسته تقدیر دیده‌اید.»
تجلیل از رئیس سابق سازمان جوانان
در ادامه مراسم از خدمات دوساله دکتر قبادی‌دانا در سمت ریاست سازمان جوانان تجلیل شد. به گزارش «شهروند» از دکتر وحید قبادی‌دانا، رئیس سابق سازمان جوانان به‌دلیل تلاش برای گسترش و ارتقای فعالیت‌های سازمان جوانان، تدوین برنامه ۵ساله این سازمان و توجه ویژه به اصول و اهداف جمعیت هلال‌احمر در فعالیت‌ها قدردانی شد، گفتنی است او هم اکنون مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر در امور جوانان است.
تقدیر از دکتر  امیر  معتمدی
معاون  فقید    سازمان  جوانان
در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با عنوان «جوانان هلال‌احمر، ۶۸‌سال حرکت برای کرامت و انسانیت» از خدمات دکتر امیر معتمدی معاون فقید آموزش و پژوهش سازمان جوانان نیز تجلیل شد. در این مراسم که دکتر عباسی‌نژاد همسر زنده‌یاد دکتر معتمدی نیز حضور داشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر معتمدی، جایزه و لوح سپاس به همسر او اهدا شد.
تجلیل از ٣٢ عضو برتر
در ادامه این همایش از لیلی احمدی معاون امور جوانان استان مازندران، بابک قنبری معاون امور جوانان استان کردستان، محمد مصباحی‌موحد معاون امور جوانان استان قم، حیدرعلی خانبازی معاون امور جوانان استان اصفهان و دکتر محمدرضا حاجی‌زاده معاون امور جوانان استان آذربایجان‌غربی تقدیر شد. به گزارش «شهروند» معیار انتخاب این معاونان تلاش جهت بهره‌گیری و مشارکت حداکثری توان داوطلبان جوان استان و تربیت موثر جوانان، گسترش متوازن ساختار کانونی و بسط فعالیت‌های تمامی کانون‌ها، اجرای موفق برنامه‌های ابلاغی سازمان و کسب رتبه‌های برتر در این برنامه‌ها و بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری در اجرای فعالیت‌های ابلاغی بوده است. در مراسم سالگرد شصت‌وهشتمین ‌سال تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از ٣٢ عضو برگزیده این سازمان تجلیل نیز شد. همچنین در این روز از کارکنان برگزیده سازمان در معاونت‌های مختلف قدردانی شد.
تقدیر   از خبرنگاران
قدردانی از خبرنگاران برگزیده سازمان جوانان در همایش «جوانان هلال‌احمر، ۶۸‌سال حرکت برای کرامت ‌و ‌انسانیت» از دیگر برنامه‌های این همایش بود. در این مراسم از ٤ نفر از اهالی رسانه در «ایرنا»، «روابط عمومی جمعیت هلال احمر» و «صداوسیما» و «شهروند» که بیشترین همکاری را طی ‌سال گذشته در انعکاس فعالیت‌های سازمان جوانان داشته‌اند، تقدیر شد. در پایان مراسم نیز از بین کارکنان سازمان جوانان که در سالن حضور داشتند به قید قرعه‌کشی ۵ کمک هزینه سفر زیارتی به ایشان
 اهدا شد.




برچسب‌ها:
[ 24 / 8 / 1394برچسب:, ] [ ] [ دانشگران شهرستان سرباز ]

درباره وبلاگ

دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 366
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1